piątek, 13 grudnia 2013

Spójrz, jak architekci wnętrz urządzają kuchnię!

Ostatnio postanowiliśmy wyremontować trochę kuchnię w naszym domu, wybrać nowe meble i kafelki i rzeczy takie, jak zmywarka i lodówka, ale nie wiedzieliśmy w jakim stylu powinna być nasza kuchnia – tradycyjna, czy może nowoczesna? Pewnego wieczora wspólnie z narzeczonym przeszukiwaliśmy nowinki związane z aranżacją wnętrz i natknęliśmy się na fantastyczne galerie zdjęć http://www.dmjmeble.pl/inspiracje.php. Na witrynie podpatrzyłam co jest dzisiaj trendy – postawiłam na tradycjonalną kuchnię, ale zamówiłam parę ciekawych dodatków, które widziałam w galerii. Super, że zdecydowałam się na nowy wystrój kuchni, dobrze mi się tu siedzi, a mój partner jeszcze bardziej docenia potrawy, które wypróbowuję.
Fotografie pochodzą z Dmjmeble.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz