czwartek, 28 listopada 2013

Ciche, bezpieczne miejsce.

Moja najlepsza przyjaciółka szuka ostatnimi dniami odpowiedniej lokalizacji, żeby postawić tam dom. Istotny był dla niej głównie spokój, ponieważ ma sporą rodzinę. Równie istotny jest dobry dojazd do Warszawy, w której ma pracę. Sama niedawno rozglądałam się w poszukiwaniu podobnego miejsca, z tego powodu miałam o tym pewną wiedzę. Dla mnie codzienne dojeżdżanie do miasta nie jest zbyt ważną sprawą, ale spotkałam się z opinią, że takim miejscem mogą być Marki – dość spokojne miasteczko pod Warszawą. Razem się tam wybrałyśmy i myślimy, że to naprawdę dobre miejsce dla młodych ludzi z dziećmi. Dużo tam uroczych i bezpiecznych terenów, jest krajobrazowy park, są miejsca dla dzieci, a do tego dojazd do stolicy trwa kilkanaście minut. Wiele więcej na ten temat: ida.pl
Fotografie z- http://ida.pl/nowy-dom.php

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz